Tuesday, April 21, 2009

My First Love Part 1

Sebenarnye citer ni ala2 merepek jek. Sebab aku bukan serius sangat pun kapel mase tu. Maybe lebey kepade kesian. Tapi lama2 dah tentu sayang gak kan? Aku kenal Jat [letak name pendek sudah la, ye...] since form 4. Haha...Thanx la kepade membe2 aku yang berjaye pedajal aku dengan letak muke aku dalam Majalah Dewan Siswa [memang dajal sungguh la...Macam la aku baca sangat majalah tu] Oh, ye...Dier salah sorang pen-pal aku. Ye la...Gile babi dow bosan life kat MRSM. Aku pulak bukan kaki study macam roommates aku yang lain. So, dengan kehadiran surat2 dari pen-pal2 aku tu kire mengubat kesunyian jugak la [part ni memang tibe2 aku jadi sayang dengan dak2 yang pedajal aku tu...Walaupun hakikatnye sampai skang aku tatau sape yang pedajal aku tu] Dalam banyak2 pen-pal aku...Dier je la yang rajin reply surat aku. Mwahaha...

Hohoho...Ni la surat2 & dedication card yang aku kumpul sejak form 4 sampai la abeh form 5. Sebenarnye ni suku je...Ada sekotak besar lagi. Tapi bapak aku malas nak angkut masa pindah2 umah dulu...Dia kata menyemak.

Pastu...Dier pun lama2 suke la kat aku kan...Tapi aku masih lagi blur dan takde perasaan. Dier suke ngan aku sebab aku rajin kasik nasihat kat dier...Blaja betol2 [walaupun aku ni pun bukan betul sangat] Macam2 la dier ni buat untuk bagi aku suke gak ngan dier. Contohnye kurier biskut memahal tetiap minggu [mewah oii aku makan biskut mahal. Roommate aku pun ape lagi...Memang giat la cucuk aku suh kapel je ngan dier. Kang mesti macam2 aku dapat] Tapi aku maintain ngan prinsip idup aku yang takleh nak kapel2 time blajar. Huhuuuu...Skema jugak aku ni kan? Kitorang carry on je la antar surat macam biasa, kadang2 tukar2 kertas soklan [aku pakar ooo subjek akaun masa tu...Hahaha] Tapi dalam pada tu dier tetap gak tak putus asa nak suh aku suka dier. Siap antar kad raya besar2 la...Kad valentines laa...Nasib baik la cecikgu aku kat tempat surat tu tak busy-body nak tau ape jenis surat yang student2 dier dapat. Leh kata memang balik2 nama aku je la yang asik dapat surat tiap2 hari [termasuk dari dier]... Glemes kan aku kat sana? Wahaha...Terus rasa macam artis gittewww...Tu je pun yang best masa kat MRSM dulu...Layan surat kawan2...Nak email2...Komputer kat pusat sumber tu...Macam la boleh sambung ke internet...Lagipun wat keje lebih penting dari main internet2 tu semua. Zaman tu la. Skang nih, kalo takde internet...Aku takleh idup oww...Ala...Cam panjang plak kan nak sambung...Tunggu sambungan ye korang...Hahaha...Kalo korang ada hati nak baca laaa...

4 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

kehkehkeh rajin ko mengarang..abis tu mamat tu kat mana skrang?kontek lagi tak?

Aslina said...

::cinta cukulet::
haha...contact jek...alaa... tunggu next part la yek...haha

Anonymous said...

o_0


cute!

Aslina said...

::hadra::
tenkiuuu!!

ape yg cute?

aku ke? ehehe...