Tuesday, April 28, 2009

Hanya Kerna Dia

Terkurung dalam kamar ini
Sesal merantai diri
Mungkin selama ini
Aku tidak menduga
Tingkahku bisa mengundang padah.

Untuk berapa lama lagi
Kita harus begini
Xpaham nota2
Menyala bagai bara
Panasnya hanya aku yang rasa

Gerhana dalam diri
Tak siapa yang tahu
Apakah untuk selamanya
Haruskah ku mengurung diri
Hanya kerna dia
Hanya kerna signal
Walaupun ku sengsara

Haruskah ku mengeluarkan toyol seandainya terpaksa
Antara kita masih ada En.Zul yang memisahkan

Mampukah ku telan
Soalan yg banyak
Andainya itu pertaruhanmu
Hanya kejujuran akan membuktikan
Itu yang penting dalam exam
Kirimkan aku
Penawar itu
Tabahkan hatiku...

Mwahaha! Tajuk kemain jiwang gitu,kan? Aku xde idea nak update. Lagipun update kat enset jek. Saje pressure2 ni aku related la lagu ni dengan signal. Ampun ye Exists!

Mark! Esok sesudah subuh,ko tunggu aku kat port biasa. Kita study sama2. Nanti aku ajar ko state space ye.

3 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

hoh...sampai cam ni sekali tekanan exm..hehe...rileks2 :D

13may said...

hoh...sampai cam ni sekali tekanan exm..hehe...rileks2 :D

eh! komen sama plak ngan cinta cukulet :D

Aslina said...

::cinta cukulet::
kalo paper lain boleh chill lagi...tapi paper ni takley buat main2...carry marks saje cume 7/30...mana tahan beb...

::13may::
haha...komen sama nih...skandal ek? haaa...kantoi sudah...hihi...