Friday, April 3, 2009

Email Itu Penting.Junk Mail Juga Sibuk Buat2 Diri Dia Nampak Macam Penting.

Aku benci gile kalo bukak mailbox je ader email2 yang bukan2 suruh aku join sume jadah MLM. MLM itu adalah multilevel marketing. Yang best tu kan...Ayat dia adalah, anda tak perlu nak cari/jadi penaja. Tapi yang dier sibuk2 promot suruh aku join tu ape hal pulak kan?

Ishhh...Bersepah la. Aku ader idea nak buat entry ini pun setelah geram dengan ntah mana2 umat tah rileks je foward email2 camni kat aku. Yang pelik tu camne dorang wat ah? Tengok kat ruang To: atau Cc or BCc...Takde plak state kepada sapa2...Huhu...Menyampah la aku.

Pastu dalam aku melawat2 blog Profwacko nih...Dah ada masa plak nak belek2 entry dia yang lepas2...Dia pun ada jugak wat entry pasal ni jugak. Tapi untuk share info yang dia dapat dari tempat lain. Aku pun berminat jugak la nak letak link macam dia. Tapi aku nak letak benda lain. Sila klik kalo korang rasa nak baca.

Boleh Cepat Kaya Ke?

Bende ni dah lama...Aku je baru alert...Maklum la masa bulan Januari haritu aku takde dihujani dengan email mengarut2 seperti ini...Untuk pengetahuan korang jugak aku dah tak brape minat nak Google pasal cara2 nak buat duit online. Skang aku gila meng-Google cara2 nak kuruskan bontot dan paha. Huhu...Aku takde duit nak pegi Slim World macam Fara Fauzana, ok? Tapi apa kaitan skim ni dengan cara2 nak kuruskan paha nih? Tiba2 je aku diserang dengan email spesis camni...

2 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

nak kuruskan bontot dgn peha..senang je tu..suruh boya dgn rimau gigit hahaha

Aslina said...

::cinta cukulet::
boya ngan rimau takde kat sini...huhu...tapi nak cari yang rela gigit tang situ je bleh?

takut dia makan semua je...kang dah takde dah orang nak update ini blog.