Thursday, April 9, 2009

Ada Apa Dengan Badut?

Sape penah layan citer IT ni awal 90`an dulu? Alaa...Citer badut seram masa kita kecik2 dulu laa...Seram gila kan rasa bila teringat balik? Aku punya la fanatik ngan citer tu masa tu sampai aku tak suka nak makan kat Mc Donald. Semata2 sebab Ronald Mc Donald tu adalah seorang badut. Rela aku pegi A&W masa tu sebab ada root beer.

Dah la masa layan citer tu...Aku baru first time belajar tido sorang2 dalam bilik. Nightmare tau! Kul 5 pagi aku siap meraung sorang2 kat dalam bilik. Arwah mama masa tu dah cuak dah...Skali aku cakap ngan dia aku teringat citer badut seram yang abang aku ajak layan sama2 malam tu. Teruk gak la abang aku kene marah. Mana taknya...Abang aku cabar aku. Kalo tak tengok citer tu...Aku tak bleh tumpang baca komik Gila-Gila yang dia rajin beli. Takpun dia nak report kat arwah mama yang aku slalu curi2 baca komik tu selit dalam buku teks Bahasa Inggeris.

Skang aku dah tak takut sangat dah ngan badut. Tapi aku nak sangat layan citer ni balik. Ada sapa2 rajin nak download citer ni tak? Aku malas nak download movie sebab lama sangat nak tunggu. Cukup la satu citer je yang aku download dulu...Pastu aku rajin mintak ngan Mark n the gang. Dorang rajin gak download movie. Tapi aku tak sure la dorang layan citer ni ke tak.

Nah, layan trailer citer ni yang aku rembat kat YouTube kalo korang ingat2 lupa pasal citer nih.

6 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

dulu2 masa kecik ada satu drama melayu ni..budak tu ada patung badut..tapi bila dia sorang2 patung tu tiba-tiba jadik badut besar..boleh cakap lagi..sampai sekarang saya takut badut hahaha

Aslina said...

::cinta cukulet::
citer ape ah? macam penah tengok jek...tapi drama melayu...mana ade seram sangat...hahaha...siap langsuir pun boleh naik beskal...hahaha

Anonymous said...

aku baaaaaru jek tgk citer neh..
seram la weyh..
sah lepas neh aku takot da ngan badut..
waaaa...

Aslina said...

::hadra::
mana ko tengok citer nih? ko ader vcd citer ni eh?

Unknown said...

IT aku layan gak time kecik2 dulu
punyela seram...cilakak
tapu ritu aku lyn balik
tetibe jadik kelakar plak haha

Aslina said...

::endofday::
alalaa...korang ni ader vcd citer ni ke? ahh...aku nak cari jugak la...wat hiburan lepas final exam nanti...chehh...berangannn~~!!!