Friday, March 13, 2009

Tempat Lepak Aku...

Saje takde keje nak citer pasal tempat lepak aku kat fakulti bile nak tunggu kelas seterusnye.

Aku tak rajin sangat nak bawak laptop pegi kelas. Beratlah!!
Ada sape2 nak beli laptop dari Fauzi pastu adiahkan kat aku tak? Ringan sikit aku nak bawak laptop gi kelas...Aku nak beli dari dier tak mampu...Aku nak mintak dari dier terus...Segan plak...Haha!!!

Jadi ape aku buat dalam Study Room 4 itu?

Sila tengok susunan kerusi kat sebelah...Sendiri bleh agak kan ape aku wat kat situ? Haha...
.
.
.
.
Hehe...Betullll!!! Ni la port aku membute...Sangat strategik...Bleh kene panas sebab kanak2 yang sama2 melepak kat sini tak reti nak perlahankan air-cond...

Ni plak keadaan selalu2 time aku membute...Tapi aku kisah hape...Tido itu nikmat...Haha!!



P/S: Ader rupe CC tak? CC = Cyber Cafe.

No comments: