Thursday, March 26, 2009

Lawak Petang2...

Aku tau tandas letaknye kat hujung bangunan ngadap tangga kat wing kanan fakulti.

Aku tau aku tak salah cari tandas sebab aku sangat expert bab2 cari tandas lebih2 lagi bile lepas abeh kelas. Bukan ape...Aku tatau la semenjak-dua menjak ni lecturer2 berkulit tebal agaknya. Aku yang duduk jauh dari air-cond atau betul2 bawah air-cond [supaye senang setting suhu] pun tak brape kene air-cond tapi dah gedik2 sejuk walaupun pakai sweater tebal... Dorang boleh pulak pegi dekat ngan air-cond itu...Pastu turunkan suhu...Gile ke ape...

Tapi gambar bawah ni memang buat aku tak berenti gelak. Mula2 dah masuk tandas dah. Tapi aku rasa pelik. Kuar balik. Tengok betul2. Ehm...Dah betul la tandas. Sebab dekorasi dalaman tak sama macam kelas. Aku kuar balik. Nak tengok ape la yang aku rasa macam tak kena kat pintu. Dekat 5 minit punye telek...Rupa2nya...

Sapa la buat lawak petang2 ni letak sign LR16 kat depan pintu toilet pompuan?
Mau aku vote dia masuk Raja Lawak tahun depan. Dekat 30 saat jugak la aku bantai gelak...Pastu amik enset aku, snap gambar. Nasib baik la aku tak terkencing kat depan toilet sebab gelak tak hengat depan tu.



LR= Lecture Room.


Huhuhu~~!!!

7 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

tu bilik pensyarah baru la...beliau suka dekorasi macam tu hahahaha

Izan said...

kahkahkahkha... sapala yang telah mendajalkan toilet tu... eh.. sapa yang diperdajalkan? toilet atau lecturer room.. ???

Aslina said...

::cinta cukulet::
bukan bilik lecturer kalo namenye lecture room kat sini...sila baca betul2 ye...LECTURE bukan LECTURER...
so...consider kelas jugak aa kat situ walau hakikatnye ia adalah toilet sebenarnye...

::kak izan::
tatau la manusia mana yg dah dajalkan toilet tu...saya siap imagine lagi...kata laa kan...ada lecturer nak wat kelas kat lecture room 16 tu [lokasi asal kat ground floor]...tibe2 ramai plak berpusu2 pi toilet tu pasal sangka itu adalah lecture room 16...

Signorina Syima said...

hahaahha best apa ramai dalam lecture room no 16 tu... hahahaha

Aslina said...

::kak syima::
nanti jadik port bukan2...ekeke...dak2 sini bukan boleh harap sangat...hoho~~!!

~Cinta Cukulet~ said...

wakaka saya silap baca ke...r sebijik ke pun terus jadi lain makna...huhuhuhihi

Aslina said...

::cinta cukulet::
alaa...i tak kisah la...i buat2 tak nampak je la ye...ekeke~~!!