Saturday, March 14, 2009

Buah Hati Baru

Ape? Ingat awek ganas-tapi-hati-mau-baik macam aku takde pakwe ke?

Haha!! Sah korang pening2 kan sape la jejaka malang yang berjaye menawan hati aku nih...
Takkk...Salahhh...Dier bukan spesis manusia.
Dier adalah...

Jeng...Jeng...Jengggg~~!!!


Ni la buah hati aku skang. Tak rock la bercinta sesame manusia. Bercinta ngan moto lagi best. Dier tak komplen pun bile berat badan aku dah naik. Haishhh~~!!

Statement ini telah membuatkan Incik Vostro telah berkecil hati dan serta-merta hang walau beberapa kali telah restart.




Pemberitahuan:

Kepada jejaka2 di luar sana...I masih single. Sila isi borang A, borang J, borang E, borang K dan borang I untuk memohon. Tak lupa juga sertakan penyata akaun dan slip gaji untuk 6 bulan berturut2 termasuk yang terkini...


Mwahaha~~!!!

3 comments:

Signorina Syima said...

as gila sawan...

gila demand!! siap nak penyata akaun bagai.. tapi akak sokong sbb nanti akak akan hidup senang... hehehe

eh.. tu parking kat mana tu?? macam kenal je...

Aslina said...

::kak syima::
perlu la untuk kesenangan bersama2...ekeke...utang loan saye je dah bersepah...dah tentu la nak yg duit banyak...bleh tolong setel sikit. cepat abeh, cepat2 kite bleh blah pi korea beronggeng bersame2...kan? kan? kan?

siti_z0wiah said...

"ada b0rang k0s0ng lg x??"

s0klan dr kwn aku..
bkn dr dak ct...

hik3.