Saturday, February 7, 2009

Aku Tengah Meroyan [UPDATE]

Sepanjang minggu nih aku bz dengan esemen, test, quiz dan jugak kelas2 yang kejap khabo angin cakap ade...Lagi sejam bleh plak datang sms cakap cancel. Oleh itu...Sorry la kalo korang rase weekend je aku wat entry baru...Last week ekceli banyak bende aku nak komplen kat sini...Tapi tak tercapai jari nak menaip kat keyboard. So, harini aku akan cube create sebanyak mungkin...Agar minggu depan korang tak sebosan minggu nih...

Maybe akan ader auto-publish pasni...

***********************************

Walaupun camne bz aku skalipun...Tapi aku tetap takkan abaikan Super Pets! aku kat frenster...Jom kite men bela2 pet kat frenster... Nama pet aku adalah ola-oli.

Comel tak? Comel tak? Comel tak?

3 comments:

Signorina Syima said...

i pun sedang dilanda meroyan juga.. :(

Unknown said...

kitorang main pet society kat facebook. lebih kurang la kot. tapi pet society tu, boleh beli belah etc

Aslina said...

::kak syima::
marilah sama2 kita meroyan

::helmi razali::
ni pun same gak bleh sopping2...beli berus la...makanan laa...tapi ni siap bleh lawan2 lagi ngan pet membe2...