Sunday, January 4, 2009

Mogok Sebulan

Saye, Aslina dengan bangga tak riaknye nak umumkan saye akan mogok selama sebulan berikutan saye ingin bercuti di rumah dengan aman dan tenteram (sebenarnye takde internet kat umah sana juge sangat malas nak pi cc untuk hapdet...)

Untuk itu...Terima la gambar pemandangan untuk tatapan korang sume sepanjang sebulan aku mogok...Takpe...Taon depan aku hapdet lain yek...Korang juge bleh klik gambar itu sesuka hati untuk membaca entry yang kurang berilmiah bersempena dengan cuti aku kali nih...Nak bace entry lain kat situ pun silakan la yek...Ekeke!! Enjoy haa...

Sesape yang ngetag aku jugak...Taon depan la aku setel...Sile taruk link tag korang dalam komen kat bawah ni yek...Mana la tau aku terus lupa dan terus wat tatau je ke...
Sambil2 tu kalo korang rase nak wat dialog untuk dorang pun boleh jugak laa...Dialu-alukan jek...

10 comments:

emilia azman said...

kak ami gonna miss u.. jaga diri baik2..

Huda Luna said...

huhu...

akan ku nanti kn kmunculan kmu kembali...

hehe..

;P

13may said...

selamat bercuti...

jgn rindu saya tau :D

Jumie Samsudin said...

aku nak sumbangkan dialog :

Lembu Koko : Wehs..kat mana hang beli head gear ni? Macam ranggi ja...

Lembu New Zealand : Shhh...aku tengah sembunyi ni. Tahun depan aku bukak balik.

Kesimpulan citer : Lembu New Zealand tu adlaah Noraslinawati dalam jelmaan haiwan kegemaran.

HEHEHEHEH

Rashid said...

hehe naper lembu jadi gitu wei..
oh hoo dunia dunia.. macam-macam

Anonymous said...

huhuhu..lembu oh lembu...

13may said...

salam aidiladha :)

Aduka said...

lembu coklat: ang x sedaq diri ka?

lembu new zealand(nz): why?

lembu coklat: ang umoq brapa?

lembu nZ: 7 years, of course! y u askin like that?

lembu coklat: aku kata ang bengap ang marah.. ang igt umoq ang 7 tawun ang leh naek keta toy mnusia umoq 7 tawun ka??? loqlaaaaqqq..

lembu nz: ... shut ur (tuutt) mouth-lah... juz want 2 recall my childhood..

lembu coklat: ketegaq..

lembu nz: ...

ANNA NUR said...

SELAMAT BERCUTI... :)

Aslina said...

::kak emi::

tq...tq...


::♥.misz luna.™ ::

hehehe...


::13may::

sape rindu sape ni?hahaha!!!


::jumie::

headgear tu memang ranggi...


::cikgu rashid::

lembu pun mo bawak keta jugak...


::mancai::

takyah la sampai camtu...ekeke!!


::aduka::

biar la dier nak imbas kenangan silam sat...huhu...


::lovechenta::

tenkiuuu~~!!!