Tuesday, November 18, 2008

Aku Memang Suka Nak Suruh Korang Klik2 Nih!!

Hehehe...Amacam? Korang lepak2 kat blog aku layan segala aku merepek2 ni kadang2...Mesti rase bosan gak kan? So, ape kata korang ilangkan rase nyampah atau nak muntah bace blog aku dengan video clip Muse nih...Mesti korang pelik plak...Mane la datangnye video clip kat blog aku nih...Ekeke...Tu lah...Aku pun baru discover tadik...Tapi video clip tu setakat video clip je la...Takde kene-mengene pun ngan lagu yang aku letak kat blog nih...Sekadar suke-suki jek...Tapi korang jangan terkejut plak tengok brader rambut biru baeeekkk punye jamming depan PC korang tuh...
Ape lagi? Sile la tekan pade mende aku bulatkan kat lagu aku letak kat atas tuh...Nak out, tekan `Esc` jek...Okeee laa...Selamat melayan banging yek...Pade yang kat opis tuh...Jangan sampai boss tawu sudah...Ekeke!! Ok la babai...Aku nak sambung study Control System nih...Walaupun esok adalah paper Entrepreneurship...

Atau...Pilihan lain...Korang layan je la mende nih sampai aku abeh final dengan paper-paper bleh tahan hardcore sampai lepas 1 December 2008 nanti...Mase tu akan aku hapdet sampai lebam...Tapi sume sebelum aku balik kampung laa...Okey lah...Aku ciao dulu...

4 comments:

emilia azman said...

terernya.. klik teros kuar video muse.. mcm link kat utube jee..

Aslina said...

::kak emi::
huhu...tu lah...agaknye sume lagu daripade website tuh dier link gi utube kot...mcm lagu kat frenster...siap bley karaoke lagi! haha!!

13may said...

sempoi :D

Aslina said...

::13may::
thanx!!