Sunday, November 16, 2008

Aku Blogger Baru Nak Blajo Pun Kene Tag Jugak?!!

Huhuhuhuhu...Cam tak adil jek rase...Aku yang baru nak kenal erti berblog nih, tibe2 plak kene tag dengan Linda... Adeihhh...Kene Snap gambo "workstation" plak tuh...Ntah ape tah la rupe workstation aku...Bukannye aku dah keje pun!! Haha!! Ok la...Agar tak menghampakan permintaan Cik Linda nih, aku pun ngan berbesar hati sebesar stadium gigih menghasilkan tag ni untuk kepuasan hati beliau...Hehehehehe~~~

Arahan:

Snap work station and then taruk link blog anda kat bawah gambar work station anda
iaitu bersebelahan dengan link-link blog yang ada
tengok contoh yang saya dah buat nih
begitulah seterusnya sampai bila-bila, ok
sekiranya tag ini berkembang... pasti akan ada banyak link-link di bawahnya
kalau tak... terencat la dia... ha ha ha...lastly...
tolong pass tag ini pada tujuh (7) blogger lain...
Sooo...Nilah hasilnyer!!!
Sile jangan gelak tengok workstation aku yang simple nak mati...Memang ni la tempat aku lepak2 wat esemen, YM ngan kengkawan, wat blog dan sebagainye sambil ditemani bantal2 pemberian kengkawan aku sempena bday aku yang lepas2 (dorang memang tawu aku kaki tido yang tegar...Sebab tu dorang adiahkan bantal jek!!)

@liyaNNuar / sedetik hati / ada sesuatu disebalik cerita / zara / ezo / Lepidop Tera / bataraguru / diari pelangi / aku aslina

Haha...Cam menarik jek...Tapi part pass kat 7 blogger lain tuh aku tak berani sikit...Al-maklum la, aku ni orang baru...Salah tuju kang...Tak pasal2 kene aku kene pukul plak ngan blogger tegar yang lain...Huhuhu...So...Aku main taip pakai sebelah mata je nih...Sape2 yang kene tuh, ampun la sesangat...Especially yang kat bawah nih!!

  1. Kak Syima
  2. Kak Rieha
  3. Kak Emi
  4. Jumie
  5. Dila Raden
  6. Dani
  7. Sape2 la yang sudi...Wakaka!!!
Dah...Tu saje kot...Keh3x!!!

No comments: